Ügyfélkapcsolati munkatárs

Az ügynökség célja, hogy Magyarország az innováció, az új találmányok, a startupok és a sikeres vállalkozások szülőföldje legyen. Feladata az innovációs ökoszisztéma aktív támogatása.

 

Főbb feladatok, munkák:

  • megválaszolni a több csatornán érkező megkereséseket,
  • naprakész és pontos tájékoztatást adni az időszakosan előforduló kérdésekben,
  • közreműködni az ügyfél kérésére – az adatvédelmi szabályok betartásával – konkrét ügyintézésre vonatkozó tájékoztatásban,
  • tájékoztatást nyújtani a szervezet kezelésében lévő pályázatokról,
  • pályázatok háttértámogatása
  • esetenként a pályázatokhoz kapcsolódó elszámolások adminisztratív támogatása

 

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • középfokú és/vagy felsőfokú végzettség, vagy folyamatban lévő tanulmányok,
  • középfokú angol nyelvtudás
  • magabiztos MS Office (irodai alkalmazások) felhasználói ismerete,
  • alkalmas önállóan, illetve csapatban is dolgozni,
  • kiváló kommunikációs készség szóban és írásban,
  • jó teherbírás,
  • ügyfélközpontú szemléletmód,
  • proaktivitás,
  • pontosság, precizitás,
  • rugalmasság
  • támogatói attitűd
 

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • projekt tapasztalat

 

Amit kínálunk:

  • versenyképes jövedelem
  • béren kívüli juttatás (cafeteria)
  • modern irodaház
  • munkavégzéshez szükséges eszközök
  • változatos feladatok
  • konkrét, társadalmi hasznosságot teremtő munka

 

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat

 

Jelentkezés módja:

Várjuk fényképpel ellátott önéletrajzát FIZETÉSI IGÉNYének megjelölésével.

Érdekes számodra ez a pozíció?

Küldd el nekünk az önéletrajzodat az alábbi részen, és azonnal kapcsolatba lépünk veled!