Innovációs tréning

Workshop

Online


 A GINOP Plusz-2.1.2-22 kódszámú kiemelt projekt keretében kialakított szolgáltatásként Ügynökségünk olyan innovációs tréninget indít el, amelynek célja a vállalkozások munkavállalóinak innovációmenedzsmenti készségfejlesztése, valamint innovációs ismereteik bővítése.

A szolgáltatás térítésmentesen vehető igénybe, azonban értéke (bruttó 39 000 Ft/fő) csekély összegű, de minimis támogatásnak minősül. A de minimis igazolás a tréningre regisztrált munkavállalók száma alapján kerül kiállításra. Az erre vonatkozó részletszabályokat a dokumentumok között megtalálható Támogatási Útmutató tartalmazza.

Tréning felépítése és tartalma 

Az innovációs tréning négy, egységenként 45-60 perces modulból áll és a tréning elvégzéséhez mind a négy modul teljesítése szükséges. A tréning moduláris felépítése lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy saját tempójukban sajátítsák el az új ismereteket, miközben az elektronikus felület kényelmes és hozzáférhető tanulási lehetőséget biztosít. 

A tréning az alábbi területekre fókuszálva nyújt átfogó ismereteket a legújabb kutatási eredmények és tudományos módszerek alapján:

  •        Folyamatinnováció alapjai
  •        Termelési- gyártási és szolgáltatási folyamatok innovációja
  •        Disztribúciós, logisztikai, marketing és értékesítési folyamatok innovációja
  •        Adminisztráció és vezetési folyamatok innovációja

 A résztvevők mind a négy modul videóanyagainak megtekintését követően a tréning tananyagára épülő, tudást és annak alkalmazását felmérő online vizsgarendszer keretében, tesztkérdésekre válaszolva adnak számot az elsajátított ismereteikről.  

A résztvevők részére a vizsga eredményes teljesítése (minimum 60% elérése) esetén igazolás kerül kiállításra az innovációs tréning sikeres elvégzéséről, amely elektronikus úton kerül megküldésre.

Jelentkezés módja 

A szolgáltatásra történő jelentkezés folyamata:

  1. lépés: az Ügynökségünk honlapján történő regisztráció, céges profil létrehozása.
  2. lépés: a jelentkezési adatlap, valamint a korábban elnyert „de minimis” támogatásokra vonatkozó nyilatkozat kitöltése és cégszerű aláírása. Felhívjuk figyelmüket, hogy a hiányzó vagy hibásan kitöltött dokumentumok miatti hiánypótolás jelentősen meghosszabbíthatja a feldolgozás időtartamát.

Fontos: a kitöltött „de minimis” nyilatkozat kötelezően benyújtandó dokumentum, amennyiben korábban nem részesült „de minimis” támogatásban, a nyilatkozat vonatkozó pontjait áthúzással jelölve / 0 érték megadásával /  "nem releváns" megjegyzéssel szükséges kitölteni.

     3. lépés: az aláírt dokumentumok (és papír alapú aláírás esetén a vállalkozás hivatalos képviselőjének aláírási címpéldánya), továbbá egy cégkivonat elektronikus úton, az innovaciostrening@niu.hu e-mail címre történő megküldése.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy Ügynökségünknél a húsvéti ünnepi időszakban - 2025. április 18. és április 21. között – az ügyintézés és így az innovációs tréning szolgáltatásra történő jelentkezések feldolgozása szünetel. 

Amennyiben az innovációs tréning szolgáltatást a GINOP_Plusz-2.1.3-24 kódszámú, „KKV-k innovációs képességének támogatása” című pályázati felhívás április 22-én 12:00 záruló szakaszához kapcsolódóan kívánják igénybe venni, kérjük az ügyintézési szünet és eljárási időigény figyelembevételét a jelentkezésüknél! 

Az Ügynökség a 2025. április 14-én éjfélig beérkező – hiánypótlást nem igénylő – jelentkezések vonatkozásában tudja garantálni a tréning hozzáférés biztosítását az április 22-i pályázási határidőig.

Tájékoztatásul jelezzük, hogy a GINOP_Plusz-2.1.3-24 kódszámú kiírás következő pályázati szakasza 2025. szeptember 9-én nyílik meg.

Workshop

Online


 A GINOP Plusz-2.1.2-22 kódszámú kiemelt projekt keretében kialakított szolgáltatásként Ügynökségünk olyan innovációs tréninget indít el, amelynek célja a vállalkozások munkavállalóinak innovációmenedzsmenti készségfejlesztése, valamint innovációs ismereteik bővítése.

A szolgáltatás térítésmentesen vehető igénybe, azonban értéke (bruttó 39 000 Ft/fő) csekély összegű, de minimis támogatásnak minősül. A de minimis igazolás a tréningre regisztrált munkavállalók száma alapján kerül kiállításra. Az erre vonatkozó részletszabályokat a dokumentumok között megtalálható Támogatási Útmutató tartalmazza.

Tréning felépítése és tartalma 

Az innovációs tréning négy, egységenként 45-60 perces modulból áll és a tréning elvégzéséhez mind a négy modul teljesítése szükséges. A tréning moduláris felépítése lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy saját tempójukban sajátítsák el az új ismereteket, miközben az elektronikus felület kényelmes és hozzáférhető tanulási lehetőséget biztosít. 

A tréning az alábbi területekre fókuszálva nyújt átfogó ismereteket a legújabb kutatási eredmények és tudományos módszerek alapján:

  •        Folyamatinnováció alapjai
  •        Termelési- gyártási és szolgáltatási folyamatok innovációja
  •        Disztribúciós, logisztikai, marketing és értékesítési folyamatok innovációja
  •        Adminisztráció és vezetési folyamatok innovációja

 A résztvevők mind a négy modul videóanyagainak megtekintését követően a tréning tananyagára épülő, tudást és annak alkalmazását felmérő online vizsgarendszer keretében, tesztkérdésekre válaszolva adnak számot az elsajátított ismereteikről.  

A résztvevők részére a vizsga eredményes teljesítése (minimum 60% elérése) esetén igazolás kerül kiállításra az innovációs tréning sikeres elvégzéséről, amely elektronikus úton kerül megküldésre.

Jelentkezés módja 

A szolgáltatásra történő jelentkezés folyamata:

  1. lépés: az Ügynökségünk honlapján történő regisztráció, céges profil létrehozása.
  2. lépés: a jelentkezési adatlap, valamint a korábban elnyert „de minimis” támogatásokra vonatkozó nyilatkozat kitöltése és cégszerű aláírása. Felhívjuk figyelmüket, hogy a hiányzó vagy hibásan kitöltött dokumentumok miatti hiánypótolás jelentősen meghosszabbíthatja a feldolgozás időtartamát.

Fontos: a kitöltött „de minimis” nyilatkozat kötelezően benyújtandó dokumentum, amennyiben korábban nem részesült „de minimis” támogatásban, a nyilatkozat vonatkozó pontjait áthúzással jelölve / 0 érték megadásával /  "nem releváns" megjegyzéssel szükséges kitölteni.

     3. lépés: az aláírt dokumentumok (és papír alapú aláírás esetén a vállalkozás hivatalos képviselőjének aláírási címpéldánya), továbbá egy cégkivonat elektronikus úton, az innovaciostrening@niu.hu e-mail címre történő megküldése.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy Ügynökségünknél a húsvéti ünnepi időszakban - 2025. április 18. és április 21. között – az ügyintézés és így az innovációs tréning szolgáltatásra történő jelentkezések feldolgozása szünetel. 

Amennyiben az innovációs tréning szolgáltatást a GINOP_Plusz-2.1.3-24 kódszámú, „KKV-k innovációs képességének támogatása” című pályázati felhívás április 22-én 12:00 záruló szakaszához kapcsolódóan kívánják igénybe venni, kérjük az ügyintézési szünet és eljárási időigény figyelembevételét a jelentkezésüknél! 

Az Ügynökség a 2025. április 14-én éjfélig beérkező – hiánypótlást nem igénylő – jelentkezések vonatkozásában tudja garantálni a tréning hozzáférés biztosítását az április 22-i pályázási határidőig.

Tájékoztatásul jelezzük, hogy a GINOP_Plusz-2.1.3-24 kódszámú kiírás következő pályázati szakasza 2025. szeptember 9-én nyílik meg.


Letöltések